tisdag 12 juli 2011

Hiss/Diss

Fick en kommentar om att jag skulle göra en hiss/diss så visst här kommer den!!

Hissar
  • Jag måste bara ta och hissa skvaller bloggar, alltså sådana som ponnysanning (så grymt bra).
  • charles owen air8 hjälmarna hissar jag också! Det är grymt snygga och super sköna!! (längtar tills min kommer)
  • Jag hissar även människor som kör sitt eget, struntar i vad andra tycker och tänker!


Dissar
  • Jag dissar helt klart Hööks kopiering, något kan de väll komma på själva!?
  • Personer som säger att man är SNOBB bara för att man har fina saker!
  • Bling-bling pannband/swarovski, på min EGEN häst. har alltid älskat Blinget och tycker fortfarande att det är snyggt men för tillfället så föredrar jag still rent.
  • Måste ta och dissa REOR... Hatar de nästan, hittar alltid jätte fina saker men de är ALDRIG i min storlek.


xoxo Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar