onsdag 13 juli 2011

Stövlar

Jag var ju som sagt på travshoppen idag och kollade efter stövlar MEN det hade inte häller några som passade...

Problemet är ju de att jag bara kan ha två sorters stövlar och de är pioneer och tretorn. Eftersom att jag har långa, smala underben så blir alla stövlar för korta eller för breda ex. de niro som är både för korta och breda. På Falsterbo sålde de pioneer för 1900!!! Jag försökte hitta min storlek en de fanns endast i långt ben, normal vad och ska jag vara ärlig så sa expediten att hon inte tänkte sälja dom till mig för att de var alldeles dör stora... lite tråkigt eftersom att det var ett sådant fantastiskt pris.

Kvinnan som jobbar på T-shoppen är iaf jätte snäll och hon ska se om han kan fixa fram ett par pioneer till mig men dock kommer det ta ett tag eftersom att don ska ha semester men jag klarar mig ett tag till men mina nuvarande pioneer.



Nu är det dax för sängen eftersom att jag ska upp vid 9 och hoppa Hugo för att se om jag ska tävla i helgen, Mamma ska med så då kommer bilder!

xoxo J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar