lördag 16 juli 2011

Resultat

Är så grymt nöjd över Hugos prestation idag även fast resultatet inta var så bra alls. Jag kom hem precis så därav ingen uppdatering, vi åkte iaf 9 från stallet och var på plats 10.40 men jag startade först vid 4 ungefär...

Resultat;
LA, A0;
Hugo var hur fin som helst både på framridningen, hoppningen och inne på banan. Jag kan inte ens beskriva med ord vilken fantastisk härlig känsla, det var få extremt kul och han var som sagt underbar!! Väl inne på banan var han super fin bytte galopp(vilket han bara gör när han är avslappnad) Vi kom enda till hinder nr 8, som var en 3-kombination som stod svin konstigt... Under de 3,5 år jag haft Hugo har vi hoppat 3 kombination 1 gång och den låg då på 80cm... 3-kombinationen var iaf även väldigt lång och nästan varenda kotte hade långt i den och även massor problem i och med det. Jag gjorde allt jag kunde men det blev för mycket för honom/långt i utsprånget. Jag kom sedan igen och då hände samma sak. Jag klandrar honom inte!! Han var hur fin som helst och jag är grymt nöjd. Jag hoppade även 1an igen och den hoppade han jätte bra.

Tävlingsdagen blev alltså mycket lyckad men även lite misslyckad på något sätt (vilket jag inte bryr mig om alls)

Film och några bilder kommer strax.

xoxo J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar